CalaisTurbo New Tags
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Search Forums
G-Cylinder

Showing results 1 to 25 of 300
Search took 2.04 seconds.
Search: Posts Made By: Hemi

Forum: New South Wales 28-04-12, 21:22
Replies: 110
Views: 15,419
Posted By Hemi
My bro's gonna go be there offering free...

My bro's gonna go be there offering free pro-quality photos of cars. By the looks of the numbers you're expecting, he'll be busy!
Forum: New South Wales 27-04-12, 19:55
Replies: 8
Views: 3,302
Posted By Hemi
So my bro had a total of 2 cars turn up to the...

So my bro had a total of 2 cars turn up to the shoot :confused: For those that are interested he's posted some of the shots here...

www.facebook.com.au/fastframes
Forum: New South Wales 21-04-12, 17:46
Replies: 8
Views: 3,302
Posted By Hemi
1 spot left. My bro is thinking next Sunday...

1 spot left.

My bro is thinking next Sunday evening (29/04). Can all those who are attending please PM me their email address & I'll pass them on.

Cheers.
Forum: New South Wales 18-04-12, 13:39
Replies: 8
Views: 3,302
Posted By Hemi
3 spots taken, 3 remaining...(not including milad...

3 spots taken, 3 remaining...(not including milad on his pushy)
Forum: New South Wales 17-04-12, 10:07
Replies: 8
Views: 3,302
Posted By Hemi
Yes, they're Audi RS brakes. They go well =)

Yes, they're Audi RS brakes. They go well =)
Forum: New South Wales 16-04-12, 17:10
Replies: 8
Views: 3,302
Posted By Hemi
FREE Sydney photo shoot - Limited places

Hey all,

My bro is studying photography & has chosen automotive photography as his major assignment / portfolio assessment. He's currently looking for people with QUALITY cars who are willing to...
Forum: For Sale - Drivetrain 24-08-11, 13:27
Replies: 1
Views: 488
Posted By Hemi
bump

bump
Forum: For Sale - Everything Else 21-06-11, 10:58
Replies: 0
Views: 368
Posted By Hemi
MK3 ps3 game & 'Its Always Sunny in Philly Boxset

G'day,

Selling 'It's Always Sunny In Philadelphia' Seasons 1 thru 5 and the Christmas Special...As New, watched once, the christmas special is unopened.
Bought for 100bucks in America last week,...
Forum: For Sale - Drivetrain 21-06-11, 09:05
Replies: 1
Views: 488
Posted By Hemi
2x Tial 44mm wastegates 1 NEW 1 USED

G'day,
I've got a NEW 44mm Tial wastegate, packaging is abit ripped besides that its brand new.
$ 500

The other is off my 2.4 stroker galant and includes the pipe if u want it. Used for about...
Forum: For Sale - Drivetrain 21-06-11, 08:52
Replies: 1
Views: 1,185
Posted By Hemi
New 6Boost RB25 exhaust manifold

G'day,
Selling a new 6boost rb25 exhaust manifold, was dummy fitted in a rb25/30 vl calais but never actually used. t3 flange. 1000 bucks.
I'm Christian, call 02 99040197 leave a message n I'll get...
Forum: For Sale - Drivetrain 11-02-11, 11:00
Replies: 42
Views: 5,726
Posted By Hemi
that'd have to be him... nice one.

that'd have to be him... nice one.
Forum: VL Turbo Discussion 01-01-11, 16:13
Replies: 6
Views: 823
Posted By Hemi
cheers mate, now i just gotta get the inch of...

cheers mate,
now i just gotta get the inch of dust off it.
Forum: VL Turbo Discussion 01-01-11, 15:17
Replies: 6
Views: 823
Posted By Hemi
i did search before i posted, i cant find ****. ...

i did search before i posted, i cant find ****.

bro speed what the hell you talking about? ease up on the poppers.
Forum: VL Turbo Discussion 01-01-11, 14:04
Replies: 6
Views: 823
Posted By Hemi
starting a vl thats been in storage for ages

gday,
I've gotta get my vl going, its been in storage for a year.
problem is, its in an underground garage with no access for a truck otherwise i'd just tow it.

should i just put fresh petrol in...
Forum: VL Turbo Discussion 10-11-10, 12:45
Replies: 4
Views: 846
Posted By Hemi
what do u guys rekon?

what would you pay?
BTW, its not my car.
http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320615514102&ssPageName=STRK:MESELX:IT
Forum: For Sale - Drivetrain 03-11-10, 07:19
Replies: 3
Views: 1,054
Posted By Hemi
Sold!

Sold!
Forum: For Sale - Drivetrain 25-10-10, 20:49
Replies: 5
Views: 826
Posted By Hemi
wanna swap a 5stage peterson dry sump pump + some...

wanna swap a 5stage peterson dry sump pump + some cash your way for it?
Forum: For Sale - Drivetrain 25-10-10, 08:56
Replies: 3
Views: 1,054
Posted By Hemi
i'll take 1200 or trade... BUMP!

i'll take 1200 or trade... BUMP!
Forum: Other Car Discussion 25-10-10, 08:54
Replies: 12
Views: 947
Posted By Hemi
i have fitted these before as i said they fit...

i have fitted these before as i said they fit pretty well, i am sure if it looks crap its cos of the fitter not the cut.
Forum: Drag racing/Track racing 19-10-10, 10:23
Replies: 16
Views: 2,189
Posted By Hemi
if someone is going to organize one i am in, just...

if someone is going to organize one i am in, just let me know when.
Forum: VL Turbo Discussion 13-10-10, 00:18
Replies: 235
Views: 36,550
Posted By Hemi
correct me if i am wrong but cant u get 500hp out...

correct me if i am wrong but cant u get 500hp out of a LS1 with cams, injectors and exhaust. I'd rather that.
Forum: Other Car Discussion 12-10-10, 15:02
Replies: 12
Views: 947
Posted By Hemi
i've used this bloke in the past. I think its...

i've used this bloke in the past.
I think its good for what it costs, it isnt leather tho(mayybe some plastic/leather hybrid).
good for 99.9% of cars, fits well too, tho the backseat is a bit of a...
Forum: For Sale - Drivetrain 12-10-10, 07:27
Replies: 1
Views: 405
Posted By Hemi
bump

bump
Forum: For Sale - Drivetrain 09-10-10, 11:07
Replies: 3
Views: 1,054
Posted By Hemi
bump!

bump!
Forum: For Sale - Drivetrain 07-10-10, 12:58
Replies: 3
Views: 1,054
Posted By Hemi
FS: 5 stage Peterson r4 pump

Gday,
The pump is a BRAND NEW unused 5 stage Peterson r4 Dry Sump oil pump, with a rear drive to drive a fuel pump or power steering pump off of. Peterson part number: 04-5056
these retail for...
Showing results 1 to 25 of 300

 
Forum Jump

All times are GMT +10. The time now is 23:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger