CalaisTurbo New Tags
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Regional Events > ACT
Oz Drive - Driver Education

Reply

 

Thread Tools
Old 03-10-09, 23:03   #26
RB Onevia
VLless
 
RB Onevia's Avatar
 
Join Date: 15-11-07
Location: Canberra, Jerrabomberra NSW
Car: 05 HSV VZ Senator
Trader Rating: (0)
Send a message via MSN to RB Onevia
PNK-747




__________________
SN47OR 05 HSV VZ Senator 330.7rwkw LS2
RB Onevia is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 23:11   #27
[FLY-BYE]
always hidden never drive
 
[FLY-BYE]'s Avatar
 
Join Date: 08-02-07
Location: ACT, southside
Car: 87 calais turbo, 500hp r32 gtr daily
Trader Rating: (5)
man those bulldogs plates ruined that car

and LOL!!!!!! you know that camera is there how the **** did you get done by that lol

not mine, mates cars just throwin em up coz hes lazy haha <3




Last edited by [FLY-BYE]; 03-10-09 at 23:21. Reason: Automerged Doublepost
[FLY-BYE] is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 23:24   #28
RB Onevia
VLless
 
RB Onevia's Avatar
 
Join Date: 15-11-07
Location: Canberra, Jerrabomberra NSW
Car: 05 HSV VZ Senator
Trader Rating: (0)
Send a message via MSN to RB Onevia
the day of the dust storm i was looking out to where the city usually is and when i looked back at the road it was there.... you can see my brake lights on lol and it travels faster than it seems.
__________________
SN47OR 05 HSV VZ Senator 330.7rwkw LS2
RB Onevia is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 23:30   #29
[FLY-BYE]
always hidden never drive
 
[FLY-BYE]'s Avatar
 
Join Date: 08-02-07
Location: ACT, southside
Car: 87 calais turbo, 500hp r32 gtr daily
Trader Rating: (5)
heres my daily sl turbo till i put a hole in the block lol





silver calais turbo, now stripped to nothing





my gold calais turbo, now a bare shell getting rebuilt after the big defect 2 years ago lmao





.
[FLY-BYE] is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 23:34   #30
matt_camp
Player
 
Join Date: 01-04-09
Location: Canberra, Tuggeranong
Car:
Trader Rating: (0)
I just have no idea how, computers are not my thing

Thanks Trent


Quote:
Originally Posted by [FLY-BYE]
man those bulldogs plates ruined that car

and LOL!!!!!! you know that camera is there how the **** did you get done by that lol

not mine, mates cars just throwin em up coz hes lazy haha <3



matt_camp is offline   Reply With Quote
Old 04-10-09, 01:20   #31
PLY-BOI
Official Member
 
PLY-BOI's Avatar
 
Join Date: 23-08-05
Location: Canberra, Tuggers
Car: MK Triton 4X4
Trader Rating: (8)
Send a message via MSN to PLY-BOI
Quote:
Originally Posted by RB Onevia
PNK-747
dam thats dumped even in the front ! love it


not a vl but meh

names tom




PLY-BOI is offline   Reply With Quote
Old 04-10-09, 08:13   #32
b1ancardi
Player
 
b1ancardi's Avatar
 
Join Date: 27-01-05
Location: ACT, Canberra
Car: RB25det VL Berlina
Trader Rating: (1)
^^

That interior is sweet as!!!
__________________
Play-Asia.com

Quote:
Originally Posted by DIXIE
'i can hear it dosing in the air tonight... homa godd.. homa godd...'
b1ancardi is offline   Reply With Quote
Old 04-10-09, 10:23   #33
RB Onevia
VLless
 
RB Onevia's Avatar
 
Join Date: 15-11-07
Location: Canberra, Jerrabomberra NSW
Car: 05 HSV VZ Senator
Trader Rating: (0)
Send a message via MSN to RB Onevia
Quote:
Originally Posted by matt_camp
Mr Biancardi,

good to see you on here. We all need to do a massive cruz soon
tomorrow. im in im sure you are too matt, trent wont be here, matt?, may have recruited chris to come along, luke bring the bt1 and any one else wanting to come?????
__________________
SN47OR 05 HSV VZ Senator 330.7rwkw LS2
RB Onevia is offline   Reply With Quote
Old 04-10-09, 12:59   #34
b1ancardi
Player
 
b1ancardi's Avatar
 
Join Date: 27-01-05
Location: ACT, Canberra
Car: RB25det VL Berlina
Trader Rating: (1)
I'll come if its not too wet, and I'm not still feeling sick as all hell.
__________________
Play-Asia.com

Quote:
Originally Posted by DIXIE
'i can hear it dosing in the air tonight... homa godd.. homa godd...'
b1ancardi is offline   Reply With Quote
Old 04-10-09, 13:24   #35
[FLY-BYE]
always hidden never drive
 
[FLY-BYE]'s Avatar
 
Join Date: 08-02-07
Location: ACT, southside
Car: 87 calais turbo, 500hp r32 gtr daily
Trader Rating: (5)
Quote:
Originally Posted by RB Onevia
tomorrow. im in im sure you are too matt, trent wont be here, matt?, may have recruited chris to come along, luke bring the bt1 and any one else wanting to come?????
i told you, if its overcast or wet, matt wont bring the car out are you retarded adam lol
[FLY-BYE] is offline   Reply With Quote
Old 04-10-09, 17:31   #36
RB Onevia
VLless
 
RB Onevia's Avatar
 
Join Date: 15-11-07
Location: Canberra, Jerrabomberra NSW
Car: 05 HSV VZ Senator
Trader Rating: (0)
Send a message via MSN to RB Onevia
Quote:
Originally Posted by b1ancardi
I'll come if its not too wet, and I'm not still feeling sick as all hell.
.... so youre feeling better then??? ill pm you im the morning with the go...

should be fine tomorrow. some gentle persuasion will get him out lol.
__________________
SN47OR 05 HSV VZ Senator 330.7rwkw LS2
RB Onevia is offline   Reply With Quote
Old 04-10-09, 19:21   #37
[FLY-BYE]
always hidden never drive
 
[FLY-BYE]'s Avatar
 
Join Date: 08-02-07
Location: ACT, southside
Car: 87 calais turbo, 500hp r32 gtr daily
Trader Rating: (5)
no matter how much you ask him, he wont take it out in the rain, hed much rather keep it at home till a better date
[FLY-BYE] is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 12:07   #38
matt_camp
Player
 
Join Date: 01-04-09
Location: Canberra, Tuggeranong
Car:
Trader Rating: (0)
Hey Adam,

Yeh its raining lol sorry mate will do it another time when your keen. I was so keen as well


Quote:
Originally Posted by RB Onevia
tomorrow. im in im sure you are too matt, trent wont be here, matt?, may have recruited chris to come along, luke bring the bt1 and any one else wanting to come?????
matt_camp is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 13:51   #39
[FLY-BYE]
always hidden never drive
 
[FLY-BYE]'s Avatar
 
Join Date: 08-02-07
Location: ACT, southside
Car: 87 calais turbo, 500hp r32 gtr daily
Trader Rating: (5)
see told you lol, im not just a pretty face
[FLY-BYE] is offline   Reply With Quote
Old 06-10-09, 16:46   #40
vl_burgs
Player
 
Join Date: 25-02-04
Location: Canberra, Tuggers
Car: vt s pack
Trader Rating: (0)
Quote:
Originally Posted by matt_camp
Hey Adam,

Yeh its raining lol sorry mate will do it another time when your keen. I was so keen as well

this dude is real soft, i heard he once wanked on his bonnet..... cause he had just polished his rims..... the car has 200kms put on it since last year, and thats just to the carlovers and back
__________________
gotta love turbos, all calm until you hit boost
vl_burgs is offline   Reply With Quote
Old 06-10-09, 22:24   #41
matt_camp
Player
 
Join Date: 01-04-09
Location: Canberra, Tuggeranong
Car:
Trader Rating: (0)
Dirty *** lmao Your a dead set wa**ker lol

Quote:
Originally Posted by vl_burgs
this dude is real soft, i heard he once wanked on his bonnet..... cause he had just polished his rims..... the car has 200kms put on it since last year, and thats just to the carlovers and back
matt_camp is offline   Reply With Quote
Old 14-10-09, 12:36   #42
Beardie
Player
 
Beardie's Avatar
 
Join Date: 12-03-05
Location: Canberra, Belconnen
Car: VR Calais V8
Trader Rating: (0)
Hey Guys,
Been a long time since i posted on this forum but anyways,
i have a Calais just not a VL ;-)
shes a 1994 VR Calais with a Holden V8, 19in gen VX GTS 19s, Lowered Full 3in Exhurst with Paccie Extractors (loud as but a nice deep note) full VS Calais Grey Leather with leather and woodgrain door trims, VS series 3 Statesman center console, Loud as Stereo etc. etc.
Anyways heres a pic



Beardie is offline   Reply With Quote
Old 16-05-10, 17:02   #43
Berlina3t
Player
 
Berlina3t's Avatar
 
Join Date: 01-03-10
Location: ACT, south side
Car:
Trader Rating: (0)
what kind of setup is the dark blue calais with the fr's running?
Berlina3t is offline   Reply With Quote
Old 16-05-10, 20:28   #44
matt_camp
Player
 
Join Date: 01-04-09
Location: Canberra, Tuggeranong
Car:
Trader Rating: (0)
Quote:
Originally Posted by Berlina3t View Post
what kind of setup is the dark blue calais with the fr's running?
Hi mate,

nothing major just a t3 front mount 3 inch exhaust and running 12 psi

i want that one to be my cruzer
matt_camp is offline   Reply With Quote
Old 16-05-10, 22:20   #45
b1ancardi
Player
 
b1ancardi's Avatar
 
Join Date: 27-01-05
Location: ACT, Canberra
Car: RB25det VL Berlina
Trader Rating: (1)
oh yeah, I should update:





My BA in the back aswell



__________________
Play-Asia.com

Quote:
Originally Posted by DIXIE
'i can hear it dosing in the air tonight... homa godd.. homa godd...'
b1ancardi is offline   Reply With Quote
Old 17-05-10, 10:57   #46
Berlina3t
Player
 
Berlina3t's Avatar
 
Join Date: 01-03-10
Location: ACT, south side
Car:
Trader Rating: (0)
Quote:
Originally Posted by matt_camp View Post
Hi mate,

nothing major just a t3 front mount 3 inch exhaust and running 12 psi

i want that one to be my cruzer

well its damn nice! haha i think i passed it once in calwell when i was in my vl, i think my old man works in the same building as you in tuggers, mick kennedy?
Berlina3t is offline   Reply With Quote
Old 17-05-10, 22:20   #47
matt_camp
Player
 
Join Date: 01-04-09
Location: Canberra, Tuggeranong
Car:
Trader Rating: (0)
Quote:
Originally Posted by Berlina3t View Post
well its damn nice! haha i think i passed it once in calwell when i was in my vl, i think my old man works in the same building as you in tuggers, mick kennedy?
thanks mate,

Oh ok i understand now i work with your mum too she's in the same branch. I said to your dad ill havto come around and see how your going one day
matt_camp is offline   Reply With Quote
Old 17-05-10, 23:11   #48
Berlina3t
Player
 
Berlina3t's Avatar
 
Join Date: 01-03-10
Location: ACT, south side
Car:
Trader Rating: (0)
Quote:
Originally Posted by matt_camp View Post
thanks mate,

Oh ok i understand now i work with your mum too she's in the same branch. I said to your dad ill havto come around and see how your going one day
Yea mate for sure, got the engine sitting in yesterday now just some little things like gaskets and waiting on getting my turbo back from the reconditioners, soo keen to get it back on the road I miss driving it haha
Berlina3t is offline   Reply With Quote
Old 18-05-10, 06:16   #49
ymy-88u
Player
 
Join Date: 18-05-10
Location: ACT, south
Car:
Trader Rating: (0)
hey guys, my names ben i know it aint a VL but without the early girls there prob wouldnt be vl's....

i got a VH SL/E im building up, which is gonna run a rb30 turbo, plans are to built it to make 350rwkw, and run a low 10 full weight

also my daily is a wh statesman, cammed, stalled, heads etc, but blew the box up last weekend so shes off the road for a couple months





and now as it sits its a bare shell, im halfway through smoothing the bay, then ill get stuck into the rest of the car





ymy-88u is offline   Reply With Quote
Old 18-05-10, 13:07   #50
PLY-BOI
Official Member
 
PLY-BOI's Avatar
 
Join Date: 23-08-05
Location: Canberra, Tuggers
Car: MK Triton 4X4
Trader Rating: (8)
Send a message via MSN to PLY-BOI
any pics of ur WH ?
PLY-BOI is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +10. The time now is 05:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger